пʼятницю, 31 грудня 2021 р.

Новорічні забави


  28 грудня в нашому класі пройшла новорічна гра - квест ''

В пошуках Новорічних подарунків''

До дітей в гості прийшов Дід  Мороз із Снігуронькою. Потім зустрілися з багатьма казковими героями, шукаючи скарби. Веселились, співали, танцювали і змагалися. Нарешті подарунки знайшли. Ура канікули!!!


















вівторок, 9 листопада 2021 р.

День української писемності та мови






До Дня української писемності та мови в класі провели мовознавчу вікторину ''Чарівні прислів'я''. З перших кроків у школі дітям прививається любов до рідної мови.
















середу, 1 вересня 2021 р.

Перша зустріч

Перший раз у перший клас.

Я беру твою руку, дитино маленька,

Щиро, бережно й ніжно в долоні свої.

Поведу через казку, не бійся, рідненька,

У незвідані далі, далекі краї.
Я навчу тебе мислити, і рахувати,
І читати, й писати, співати пісень.
То ж давай свою руку, і я обіцяю:
Станем друзями всі ми на довгі роки.
Ти полюбиш цю школу і клас свій, я знаю,
І щоранку ітимеш сюди залюбки!

неділю, 13 червня 2021 р.

Що таке свідоцтва досягнення. (для батьків майбутніх першокласників НУШ)

Рекомендіції для батьків. 

Свідоцтва досягнень 1, 2, 3, 4 клас


Свідоцтво досягнень не містить оцінок у балах з предметів,

натомість розгорнуто окреслює рівень сформованості наскрізних умінь та результатів навчання,

за якими можна простежити навчальний поступ учнів/учениць.

Вчитель у свідоцтві досягнень дає рекомендації батькам,

вказуючи на що треба звернути особливу увагу

та відображає те, що дитині вдається найкраще.


1 клас
- Вдосконалювати навички списування з друкованого тексту, дотримуючись правил орфографії та пунктуації.
- Вчити обгрунтовувати, пояснювати свої думки.
- Вчити виконувати дії за складеним алгоритмом.
- Приділити увагу вихованню у дитини самостійності.
- Формувати навички зосередженої роботи, уважності.
- Формувати уміння і навички з усіх видів мовленєвої діяльності. 
- Звернути увагу на формування навички охайно оформлювати роботи.
- Вдосконалювати уміння і навички виконувати обчислювальні операції.
- Вдосконалювати графічні навички письма, культуру оформлення письмових робіт.
- Вдосконалювати навички читання вголос та розуміння прочитаного.
- Звернути увагу на формування навичок каліграфічного письма, культуру оформлення письмових робіт.
- Застосовувати обчислювальні навички у розв'язуванні практичних завдань.
- Розвивати навички самоконтролю.
- Виховувати активність в навчальній діяльності.
- Вдосконалювати  орфографічні та пунктуаційні вміння при списуванні. 
- Вдосконалювати навички усного рахунку.

2 клас
- Сприяти тому, щоб дитина сформувала у собі активну життєву порцію.
- Підтримувати в дитині впевненість і самостійність.
- Формувати сталу зацікавленість до навчальної діяльності, осмисленню навчального матеріалу.
- Вдосконалювати швидкість осмислення.
- Формувати у дитини відчуття відповідальності, вміння долати труднощі.
- Зацікавлювати процесом роботи, а не тільки результатом.
- Вчити організовувати та тримати в порядку своє робоче місце.
- Постійно зміцнювати в дитині впевненість у собі, у власних силах. 
- Залучати її до виконання різних доручень, пов'язаних з спілкуванням.
- Приділяти особливу увагу розвитку мовлення,(образності, емоційності мови, вміння висловити свою думку усно і письмово) каліграфії і охайності виконання робіт.
- Формувати вміння швидко осмислювати навчальний матеріал.
- Приділяти увагу розвитку математичних вмінь і навичок.
- Формувати прагнення пізнавати активно.
- Сприяти розвитку старанності і наполегливості в учбовій діяльності.
- Сприяти формуванню впевненості, активної взаємодії з учителем ( не боятися задавати питання)
- Формувати впевненість у своїх здібностях.
- Вчити працювати в темпі, жваво.
- Сприяти формуванню наполегливості, відповідальності.
- Допомагати своїй дитині організовувати себе.
- Приділяти увагу питанню залучення дитини до читання в колі сім'ї.
- Заохочувати дитину до всіх видів діяльності, що вимагають концентрації уваги.
- Ключем до будь - якого навчання є читання. Приділяти увагу підвищенню інтересу до читання.
- Створити умови для успішного оволодіння навичками вдумливого читання.
- Приділити увагу питанню залучення дитини до активної розумової діяльності, осмисленню навчального матеріалу ті швидкості осмислення.
- Сприяти розвитку вміння виражати свою думку письмово і усно.
- Поповнювати активний словниковий запас.
- Підтримувати у дитини емоційно - позитивне ставлення до навчання.
- Звернути увагу на формування свідомого, виразного, в потрібному темпі, читання.
- Підтримувати бажання вчитися.
- Виховувати працелюбність, відповідальність, уміння долати труднощі.
- Щоденно цікавитися навчанням дитини. Надавати розумну допомогу у виконанні домашніх завдань.
- Приділяти увагу питанню залучення дитини до активної розумової діяльності.
- Усіма способами і методами підтримувати у дитини бажання вчитися, працювати самостійно.
- Розвивати навички емоційного самоконтролю, дотримуванню морально - етичним нормам.
- Формувати у дитини прагнення пізнавати.
- Формувати навички впевненого, вдумливого читання.